راهنمای خرید دسته گل خواستگاری

در این مطلب از سایت تالارکده راهنمای خرید دسته گل خواستگاری را برای شما آماده کردیم تا باتوجه به مراسمی که در پیش دارید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مراسم خواستگاری، یکی از جذاب‌ترین رویدادهای پیش از ازدواج است، و با اطمینان می‌توان ادعا کرد که این لحظات به تداوم بی‌پایان در خاطرات ذهن زوجین می‌پیوندد. البته، این مورد به خصوص برای آن خواستگاری‌هایی معنا پیدا می‌کند که به تشکیل ازدواج منجر می‌شوند.

در جشن خواستگاری، داماد آینده دسته گل یا سبدگلی را به همراه خود می‌آورد و آن را با عشق و علاقه به عروس خانم هدیه می‌دهد. این دسته گل نمادی از احساسات و اهمیتی است که داماد به عروس آینده خود دارد، بنابراین لازم است که با دقت و وسواس بیشتری انتخاب شود.

عروس خانم ها امروزه با سبک های جدید تمام اکسسوری ها مربوط به ازدواج را از خواستگاری گرفته تا عروسی را بعنوان یادگاری نگهداری می کنند، از این رو گلی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی، دارای طول عمر بالایی باشد. در این مقاله از مجله تالارکده، به بررسی نکات مهم برای خرید دسته گل خواستگاری می پردازیم

نکات مهم در هنگام خرید سبد گل خواستگاری

در ادامه این مطلب قصد داریم تا در مورد دسته گل خواستگاری صحبت کنیم تا شما راحتر بتوانید مناسب‌ترین گل را برای این مراسم مهم انتخاب نمایید

مطابق با سلیقه عروس، دسته گل را انتخاب کنید

در این زمینه، انتخاب گل مناسب برای دسته گل اولین نکته حائز اهمیت است. یکی از نکات حیاتی در خرید و انتخاب گل‌های دسته گل، آشنایی با سلیقه عروس خانم می‌باشد. اگرشما با سلیقه عروس از قبل آشنایی دارید بهتر است دسته گل خواستگاری را با گل های مورد علاقه عروس تزئین کنید. اما اگر نمی‌دانید که عروس خانم به چه نوع گل‌هایی علاقه دارد، می‌توانید از گل‌هایی استفاده کنید که به طور عمومی مورد توجه همگان قرار می‌گیرند و دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند.

انتخاب سبد گل بجای دسته گل

اگر می‌خواهید که انتخاب های شما شیک و متفاوت باشد می توانید به جای خرید دسته گل، از سبد های گل زیبا و متنوعی که در گل فروشی ها از قبل آماده شده اند و یا به سلیقه شما میتوانند آماده شوند استفاده کنید از آنجایی که عروس خانم ها دوست دارند که گل خواستگاری را برای مدت طولانی به یادگار داشته باشند سبد گل ماندگاری بهتری دارد

انتخاب سبد گل خواستکاری

رنگ گل مناسب خواستگاری

بدون شک، رنگ قرمز به عنوان نماد عشق شناخته شده و همچنان جلوه‌ی بسیار قوی احساسات را به ارمغان می‌آورد. همچنین، استفاده از رنگ سفید می‌تواند این حس عاطفی را با صفا و صداقت ترکیب کند. هرکدام از این دو رنگ به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر می‌توانند به دسته گل خواستگاری جلوه و زیبایی ویژه‌ای ببخشند.

توجه به نوع گل برای خواستگاری

مراسم خواستگاری بدون گل، شور و شوق لازم را به همراه نخواهد داشت. نوع گل نیز در این اشتیاق تأثیر قابل توجهی دارد. گل‌های استفاده شده در دسته گل، انواع مختلفی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • گل ارکیده یکی از گل های محبوب در دسته گل خواستگاری

گل‌های ارکیده به شکل خاصی زیبا هستند، بنابراین اگر می‌خواهید در برخورد اول بیشترین تأثیر را بگذارید، گل ارکیده گزینه فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود. این گل که مختص بانوان است، با گلبرگ‌های ظریف و لطیف خود حس منحصر به فرد بودن را به خانم‌ها هدیه می‌دهد. همچنین، ارکیده نماد خاندان سلطنتی انگلستان است و همیشه به عنوان گلی لوکس شناخته می‌شود.

  • گل لیلیوم اورینتال یک گل محبوب و دوست داشتنی

لیلیوم اورینتال گلی بزرگ، با دوام و زیباست که بویی مست‌کننده دارد. این گل از لیلیوم معمولی بزرگ‌تر، زیباتر، خوشبوتر و گرانتر است. گل لیلیوم اورینتال با رنگ‌های متنوع و جذاب، گزینه‌ای ایده‌آل برای دسته گل خواستگاری محسوب می‌شود.

  • آنتریوم یک گل خاص

آنتریوم نیز از گل‌های لوکس و خوش ظاهر است و این گل خاص نماد مراقبت و محافظت از عزیزان است. گل آنتریوم با رنگ‌های براق و ظاهر خاص خود، گلی بی‌نظیر برای مراسم خواستگاری محسوب می‌شود. توجه: از رنگ سفید آنتریوم برای خواستگاری استفاده ننمایید، زیرا جلوه زیبایی نخواهد داشت.

  • رز قرمز همیشه محبوب 

رز قرمز بدون شک ملکه گل‌ها محسوب می‌شود و نماد عشق بی‌مانند در جهان است. این گل که به عنوان یکی از محبوب‌ترین گل‌ها در جهان شناخته می‌شود، با پیام عشق و احساسات غنی خود، انتخاب بسیار محبوبی برای مراسم خواستگاری است.

  • گل داوودی:

اگر برای خواستگاری به‌جای گل‌های معمولی، گل داوودی را انتخاب کنید، نشان می‌دهید که در زندگی فرد جسوری می‌باشید. گل داوودی نماد حقیقت و فروتنی است و از آن به عنوان نمادی از زندگی بر پایه صداقت و ازخودگذشتگی استفاده می‌شود. این گل می‌تواند نشان دهد که شما از ابتدا به دنبال یک زندگی مبتنی بر ارزش‌های اصیل و ایثارگرانه هستید.

دسته گل برای خواستگاری

گل های طبیعی بهتر هستند یا گل های مصنوعی؟

نکته مهم این است که توجه داشته باشید که فرد موردعلاقه شما کدام نوع دسته گل را ترجیح می‌دهد؛ آیا از گل‌های طبیعی یا مصنوعی استقبال می‌کند؟ برخی از خانم‌ها علاقه دارند تا گل‌های طبیعی با زندگی و بویی خاص در دسته‌گل حضور داشته باشند، درحالی‌که دیگران به گل‌های مصنوعی ترجیح می‌دهند.

شرایط نگهداری از گل‌های مصنوعی بسیار ساده‌تر است و آنها پژمرده نمی‌شوند، بنابراین زیبایی خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کنند. از طرف دیگر، گل‌های طبیعی با شکل‌ها و انواع مختلفی از گل‌ها در داخل یک دسته گل، عاطفه و احساسات فرد را بهتر منتقل می‌کنند.

استفاده از دسته گل خواستگاری طبیعی یا مصنوعی بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. با توجه به ترجیحات شما و همچنین سلیقه خانم مورد نظر، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید : گل خواستگاری طبیعی یا مصنوعی بگیریم ؟

در نهایت

خرید دسته گل برای خواستگاری یک چالش مهم است و ممکن است با مواردی مانند عدم دسترسی به گل فروشی مناسب در مسیر، پژمردگی گل‌ها، یا عجله در خرید مواجه شوید. شما می توانید با کمک سایت تالارکده انواع دسته گل برای مراسم های مختلف خریداری کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

استیج رقص تالار
چیدمان صندلی مراسم عقد
کامل‌ترین لیست تجهیزات فیلمبرداری عروسی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار پذیرایی کلاسیک غرب

مهر پارسال جشنم اینجا بود و فوق العاده بود از هرجهت که که فکرشوبکنید قیمت هم به نسبت جاهای دیگه ارزون تر بود.

کامیار
تالار پذیرایی قصر فراز

دست شما درد نکنه مرسی از پذیراییتون🌹

بدون نام
دانلود آهنگ آذری برای رقص عروس و داماد

عالی عالی............وبازم عالی بودترانه واهنگها همه باهم همخانی دارن ممنون

بدون نام
زیباترین جملات بله گفتن عروس

به امید بارش عشق به زندگیمان با اجازه پدر مادر بزرگترها بله

بدون نام
باغ تالار صدرا

دیشب ما اینجا مهمان بودیم کیفیت غذا بسیارپایین بود بااینکه آقای عونی که ازبستگان بنده هستن وبسیارهزینه سنگینی پرداخت کردن حقشان نبود

علی
باغ تالار عمارت موگه 2 | احمدآباد مستوفی

خداییش باغ تمیزی هست و لوکیشن جذابی داره غذاها در جلسه تست خیلی خوش مزه بود مدیریتشون خداییش خوبه من مراسمم فرداست نظر نهاییمو پس فردا میدم

:)
باغ عمارت صفاجو

سلام وقت بخیر. ۳۰۰ نفر مهمان داریم خاستم هزینه هارو بدونم. ممنون میشم جواب بدید

مهرانه
تالار تشریفاتی مایا

ما مراسم عروسیمونو این تالار گرفتیم همه چی درجه یک بود، از تشریفات و مهموندارا بگیر تاااا کیفیت و لذیذ بودن غذا، واقعا یه شب به یاد موندنی ساختن برامون دستشون درد نکنه

بدون نام
تالار تشریفاتی مایا

غذا عالی پذیرایی عالی بهترین شب زندگیمو ساختن ممنون از مدیریتتون