طلاق جنیفر لوپز و بن افلک

طلاق جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک، دو ستاره مشهور هالیوود، پس از دو سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند. جنیفر لوپز پس از ماه‌ها شایعه، به طور رسمی از بن افلک درخواست طلاق کرده است.

به گزارش روزیاتو، اسناد دادگاهی که به دست رسانه‌ها رسیده نشان می‌دهد جنیفر لوپز روز سه‌شنبه بدون حضور وکیل، در دادگاهی در لس آنجلس درخواست طلاق خود را ثبت کرده است. در این اسناد، تاریخ جدایی ۲۶ آوریل ذکر شده است.

رابطه عاشقانه آن‌ها از سال ۲۰۰۲، پس از همکاری در فیلم جنایی-کمدی «گیگلی»، آغاز شد. آن‌ها در ابتدا قصد داشتند همان سال ازدواج کنند، اما اوایل سال ۲۰۰۴ از یکدیگر جدا شدند.

با این وجود، رابطه این زوج که در نشریات زرد به «بنیفر» معروف شدند، در سال ۲۰۲۱ دوباره آغاز شد. آن‌ها در جولای ۲۰۲۲ در لاس وگاس ازدواج کرده و ماه بعد مراسم مجللی در املاک افلک در جورجیا برگزار کردند.

لوپز، ۵۵ ساله، پس از اعلام ازدواج در وگاس با افلک، گفت: «عشق زیباست، عشق مهربان است، و معلوم شد که عشق صبور است؛ ۲۰ سال صبر کرده است.»

این جدایی، چهارمین طلاق برای جنیفر لوپز و دومین طلاق برای بن افلک محسوب می‌شود.

جدایی جنیفر لوپز و بن افلک

بن افلک، ۵۲ ساله، پیش از این با بازیگر مشهور، جنیفر گارنر، ازدواج کرده بود. این دو پس از آشنایی در جریان فیلم‌برداری فیلم «پرل هاربر» در سال ۲۰۰۱ با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها سه فرزند دارند و پس از یک دهه زندگی مشترک، در سال ۲۰۱۵ از هم جدا شدند.

جنیفر لوپز نیز از ازدواج قبلی‌اش با مارک آنتونی، دو فرزند دارد که در این مدت رابطه نزدیکی با بن افلک پیدا کرده بودند. همچنین فرزندان هر دو ستاره در طول این مدت، ارتباط صمیمانه‌ای با یکدیگر برقرار کردند.

در ماه‌های اخیر، شایعات زیادی پیرامون مشکلات زناشویی جنیفر و بن و احتمال جدایی آن‌ها منتشر شد. دیده شدن این دو ستاره بدون حلقه ازدواج و رفتار سردشان در ملأ عام به این شایعات دامن زد.

منابع نزدیک به آن‌ها از ماه‌ها پیش خبر داده بودند که این زوج در حال حاضر جدا از هم زندگی می‌کنند و احتمال دارد عمارت ۶۰.۸۵ میلیون دلاری خود را به فروش بگذارند.

درآمدهای فردی جنیفر لوپز و بن افلک از پروژه‌های سینمایی و معاملات با برندهای بزرگ طی دو سال گذشته، به‌عنوان اموال مشترک تلقی می‌شود. جنیفر لوپز، که دارایی خالصش حدود ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده، از زمان ازدواج با بن افلک، چهار فیلم منتشر کرده است، از جمله پروژه ۲۰ میلیون دلاری «این من هستم… حالا: یک داستان عاشقانه» که داستان احیای رابطه عاشقانه آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

جدایی و طلاق بن افلک و جنیفر لوپز

بن افلک، بازیگر برنده اسکار، که دارایی خالص او حدود ۱۵۰ میلیون دلار برآورد می‌شود، پس از ازدواج دومش در فیلم‌های «هوا» (۲۰۲۳) و «هیپنوتیزم» (۲۰۲۳) بازی کرده است. او همچنین به تازگی ساخت دنباله فیلم «حسابدار» را به پایان رسانده است.

این زوج بر روی پروژه مشترکی به نام «توقف‌ناپذیر» نیز کار می‌کردند، که در آن بن افلک به همراه دوست صمیمی‌اش، مت دیمون، تهیه‌کننده این پروژه است و جنیفر لوپز نیز یکی از ستارگان آن به شمار می‌رود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که درخواست طلاق جنیفر به دلیل اختلافات حل‌نشده مالی با بن افلک مطرح شده است.

همچنین گفته می‌شود که افلک، که به حفظ حریم خصوصی خود تمایل دارد، از علاقه لوپز به حضور در کانون توجه ناراضی بوده است؛ موضوعی که منجر به تنش‌هایی میان این دو شده است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مراسم عروسی مرتضی پورعلی گنجی
انتخاب‌ های مد و استایل سلبریتی‌ ها در هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز
جدایی و طلاق بن افلک و جنیفر لوپز
اقساط وام ازدواج بازنشستگان: مبلغ و شرایط بازپرداخت

آخرین دیدگاه‌ها

رامتین دهنوی
باغ تالار اریکه تات

سلام من مهمان 16 شهریور هستم، بی نظیر بود همه چیز، مراسم و پذیرایی و بهترین بودن پرسنل، هرچی تعریف کنم کمه، خدا عمر بده به جناب حاجتی، بهترین اتفاق زندگیم گرفتن مراسم بود توی تالار اریکه تات

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

برای ازدواج وطلاق برید دفتر خانه 427 تهران اقای میر حیدری 09123903881 تعرفه قانونی میگیرن

رضا
سالن عقد و باغ تالار پدرخوانده

از عمارت پدرخوانده برای میزبانی مراسم عقد و عروسی ما بسیار سپاسگزارم. من دنبال یک مجموعه برای 100 نفر مهمان بودم، که این عمارت بهترین انتخاب است. فضای باز شیک برای عقد بسیار زیبا و دل‌نشین بود و ما همچنین توانستیم از باغ زیبا برای پذیرایی از مهمانان در وعده شام استفاده کنیم. برخورد حرفه‌ای و دوستانه تیم عمارت پدرخوانده هم تجربه ما را بی‌نظیر کرد. به همه کسانی که می‌خواهند مراسم عقد و عروسی خود را در یک مکان با فضای باز و امکانات عالی برگزار کنند، این عمارت را پیشنهاد می‌کنم.

محدثه
سالن عقد اسپرلوس

مراسم عقد ما در سالن عقد اسپرلوس پاسداران برگزار شد و همه چیز واقعا عالی بود. فضای باز بسیار زیبا و دلنشین بود و تمام جزئیات مراسم با دقت و ظرافت اجرا شد. تیم حرفه‌ای مجموعه هم با برخورد خوب و همکاری عالی، به برگزاری یک مراسم بی‌نقص کمک کردند. از همه کارکنان اسپرلوس به خاطر خاطره زیبایی که برای ما ساختند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

بدون نام
باغ تالار نور

عالی عالی عالی شک نکنین بهترین پذیرایی رو دارن شامشون هم فوق العاده بود

میرزاخانی
تالار پذیرایی عمارت شمس

واقعا تالار خوبیه فوق العاده بودن کیفیت غذا عاااالی بود 🤩🤩

بدون نام
تالار کاظمی چیتگر

عالی بودند پذیرایی و غذاشون حرف نداشت

مونا شهریارپور
باغ تالار تک درخت

با سلام مراسم ما ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در عمارت زیبای تک درخت برگزار شد واقعا همه چیز عالی و بی نقص و به بهترین نحو انجام شد آقای ساسانی برای هر چه لوکس تر شدن مراسممون کلی پیشنهادات عالی دادن و آقای جمشیدی از لحظه ورود تا پایان مراسم کنارمون بودن و نذاشتن آب تو دلمون تکون بخوره دیجی خیلی خوب بود کلی مجلسو گرم کردن و واقعا بههمه مهمونا خوش گذشت منوی غذایاکونومیک داشتیم که فوق العاده بود و همه مهمونا تعریف کردن همچنین نیروهای پذیرایی و پرسنل فوق العاده مودب و کاربلد و حرفه ای ...ممنون از آقای ساسانی و جمشیدی بابت مراسم پر خاطره ای که برامون برگزار کردن...یک دنیا سپاس...موفق ترین باشین🙏🙏🌹🌹

حامد شادمان
باغ تالار آدنیس فردیس کرج

این باغ تالار مجدد فعال شده