حلقه و پشت حلقه و نکات لازم قبل از خرید، ایده و مدل‌های جدید

حلقه و پشت حلقه ست به یکی از ترندهای محبوب این روزها تبدیل شده و عروس خانم‌ها بیشتر از همیشه به دنبال هماهنگی و زیبایی در انتخاب این دو قطعه هستند.

خرید حلقه ازدواج یکی از رسم و رسوم خوشایند و خاصی است که در تمامی فرهنگ‌ها و نقاط جهان وجود دارد. اما اگر بخواهید جلوه‌ای خاص و زیبا به این مراسم بدهید، اضافه کردن یک انگشتر جواهر یا ساده به عنوان “پشت حلقه” می‌تواند ایده‌ای منحصر به فرد باشد.

حلقه جواهر، وقتی به عنوان مکمل حلقه ازدواج استفاده می‌شود، زیبایی و شکوه آن را دو چندان می‌کند. اگر شما هم در آستانه مراسم ازدواج قرار دارید و به دنبال بهترین انتخاب برای حلقه ازدواج خود هستید، ممکن است سوالات زیادی برایتان پیش آمده باشد. آیا فقط یک انگشتر ساده کافیست یا استفاده از یک انگشتر جواهر به عنوان پشت حلقه می‌تواند زیبایی آن را افزایش دهد؟ یک انگشتر پشت حلقه، همان چیزی است که برای ایجاد جذابیت بیشتر و نمایشی بی‌نظیر نیاز دارید.

اگر در مورد پشت حلقه و مدل های جدید آن و نکات مهم در هنگام خرید این انگشتر سوالاتی در ذهن دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مدل های شیک پشت حلقه ای جواهر

انگشتر پشت حلقه چیست ؟

انگشتر پشت حلقه، به انگشتری اطلاق می‌شود که به عنوان یک مکمل در کنار حلقه اصلی ازدواج یا نامزدی قرار می‌گیرد. این انگشترها معمولاً طراحی‌هایی خاص و زیبا دارند و به گونه‌ای برای جلوه‌دادن به حلقه اصلی طراحی شده‌اند.

اگر شما به دنبال ایجاد یک استایل خاص و تاثیرگذار هستید، انگشتر پشت حلقه می‌تواند انتخابی ایده‌آل و در عین حال جدید و ترند روز باشد. افرادی که حلقه‌های ساده را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با انتخاب یک انگشتر جواهر جذاب و با نگین‌های درخشان، جلوه‌ای لوکس و چشمگیر به دست خود ببخشند. این ترکیب نه‌تنها زیبایی حلقه را دوچندان می‌کند، بلکه به نوعی نمایانگر سلیقه و شخصیت شما نیز هست.

پشت حلقه طلا سفید و زرد

شما می توانید مدل های جذاب حلقه ازدواج و نامزدی را در تالارکده مشاهده کنید. تالارکده شیک‌ترین مدل های انگشتر نشان، حلقه ازدواج و نامزدی را در تنوع بالا معرفی کرده است

بیشتر بخوانید: حلقه ازدواج و نامزدی ، شیک‌ترین مدل های حلقه را در این صفحه ببینید

انواع انگشتر پشت حلقه ایده و مدل های جدید

انتخاب سبک و مدل انگشتر پشت حلقه به سلیقه زوجین و مخصوصا عروس خانم بستگی دارد گاهی اوقات افراد که حلقه ازدواج ساده ای را انتخاب کرده اند به دنبال یک پشت حلقه ساده می‌باشند که شباهت زیادی به حلقه داشته باشد و عروس های دیگر ترجیح می‌دهند که مدل حلقه ازدواج و پشت حلقه را نگین دار انتخاب کنند
گاهی اوقات پشت حلقه می‌تواند شباهت زیادی به حلقه های ازدواج یا نامزدی داشته باشد. البته این نوع از پشت حلقه‌ها را افرادی انتخاب می‌کنند که حلقه اصلی آن ها ساده است. در مقابل افرادی هم هستند که ترجیح می‌دهند هم حلقه اصلی، هم پشت حلقه آن ها طرح‌دار و پرنگین باشند. اما بطور کلی می توان این مدل ها را برای پیش حلقه نامزدی در نظر داشت:

  •  پشت حلقه برلیان
  • پشت حلقه طلا
  • پشت حلقه نقره
  • پشت حلقه طلای ساده بدون نگین
  • پشت حلقه نقره با نگین
  •  پشت حلقه با نگین تراش الماس

مدل های جذاب انگشتر پشت حلقه

مدل انگشتر پشت حلقه

انگشتر پشت حلقه جواهر

 

زمان مناسب برای خرید ئشت حلقه ای ؟

انگشتر پشت حلقه معمولاً به عنوان یک هدیه یا یادگاری خاص برای مناسبت‌های ویژه خریداری می‌شود. این مناسبت‌ها می‌توانند شامل ازدواج، سالگرد، تولد یا جشن‌های خاص دیگر باشند.
حلقه و پشت حلقه طلا به طور ویژه‌ای برای کسانی که می‌خواهند هر دو انگشتر را همزمان خریداری کنند، به صورت ست در بازار موجود است. این انتخاب به شما کمک می‌کند تا از تناسب و هارمونی آن‌ها مطمئن باشید. با این حال، الزاماً نیازی به خرید همزمان این دو نیست و شما می‌توانید پشت حلقه را به صورت جداگانه نیز تهیه کنید. در این مورد، تنها باید به هماهنگی رنگ، عیار و کیفیت طلا با حلقه اصلی توجه داشته باشید تا مکمل زیبایی یکدیگر باشند.

راهنمای خرید پشت حلقه ای مناسب

انگشترهای پشت حلقه به عنوان تکمیل‌کننده‌های زیبای انگشتر اصلی طراحی شده‌اند و با ست شدن در کنا رهم جلوه‌ای فوق‌العاده خلق می‌کنند. در اینجا نکاتی را بررسی خواهیم کرد که به شما در انتخاب بهترین پشت حلقه کمک خواهد کرد.

خرید انگشتر پشت حلقه جواهر شیک

انتخاب استایل مناسب

قبل از خرید، سبک و طراحی انگشترها را در نظر بگیرید. نیازی نیست خود را محدود کنید، زیرا ممکن است با دیدن ترکیب‌های مختلف، نظر شما تغییر کند. برای انتخاب بهتر، پیشنهاد می‌شود حلقه‌ها را به صورت همزمان در کنار یکدیگر امتحان کنید.

تناسب ابعاد حلقه اصلی و پشت حلقه

حلقه اصلی و انگشتر پشت حلقه باید از نظر ابعاد با یکدیگر هماهنگ باشند. اگر حلقه اصلی شما عریض است، بهتر است پشت حلقه را نیز عریض انتخاب کنید و برعکس. این عمل به شما کمک می‌کند تا ظاهری هماهنگ و یکدست داشته باشید.

مناسب بودن فلزهای حلقه و پشت حلقه

توجه داشته باشید که هر دو انگشتر، یعنی حلقه اصلی و پشت حلقه، از یک نوع فلز و رنگ باشند. این مسئله تأثیر زیادی بر هماهنگی استایل شما دارد. انتخاب طلا با طلا و پلاتین با پلاتین، به زیبایی و نظم در طراحی انگشترها می‌افزاید.

راهنمای خرید پشت حلقه

انخاب نگین مناسب

اگر تصمیم به افزودن سنگ یا نگین دارید، یک سنگ انتخاب کنید که با شخصیت و سلیقه شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، سنگ ماه تولد شما یا سنگ‌هایی که با استایل شما مطابقت دارند، گزینه‌های مناسبی هستند.

سبک و مدل حلقه و پشت حلقه یکی باشد

برای داشتن یک ست زیبا، ایجاد معیار مشترک بین حلقه و پشت حلقه بسیار حائز اهمیت است. اگر حلقه اصلی شما دارای نگین خاصی است، سعی کنید پشت حلقه نیز از همان نگین بهره‌مند باشد. درصورتی که حلقه اصلی ساده است، می‌توانید به طراحی و الگوهای آن توجه کنید.

سبک های انگشتر پشت حلقه

استفاده از حلقه های مکمل برای خانم هایی که به دنبال تک حلقه هستند

بسیاری از جواهرسازان به طراحی انگشترهایی پرداخته‌اند که به‌گونه‌ای مکمل یکدیگرند. این طرح‌ها ممکن است شکل و انحنای خاصی داشته باشند که زیبایی بی‌نظیری را به همراه دارند. برای خانم‌هایی که دو انگشتر را ترجیح نمی‌دهند، این طراحی‌ها یک راه‌حل شیک و جذاب ارائه می‌دهد.
با در نظر گرفتن این نکات و توجه به سلیقه شخصی خود، می‌توانید انگشتر پشت حلقه‌ای را انتخاب کنید که با انگشتر اصلی شما هماهنگی داشته باشد و ظاهری زیبا و منحصر به فرد ایجاد کند.

همان‌طور که بیان شد، این تصمیم کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر به دنبال ساده و شیک نگه داشتن ظاهر حلقه ازدواج خود هستید، شاید ترجیح دهید که از خرید انگشتر پشت حلقه صرف‌نظر کنید و تنها روی انتخاب یک حلقه اصلی زیبا و با کیفیت تمرکز کنید.

از طرف دیگر، اگر به دنبال زرق و برق و جلوه بیشتری هستید، افزودن یک انگشتر پشت حلقه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در نهایت، مهم این است که حلقه ازدواج و جواهرات شما بازتاب‌دهنده سبک و شخصیت شما باشند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

انگشتر پشت حلقه چیست
حلقه نامزدی در کدام دست است؟
قیمت حلقه ازدواج لاکچری

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
ساخت کارت دعوت تولد دیجیتال آنلاین

سلام. من کارت عروسی دیجیتال رو قبلا از شما سفارش دادم. الان میخواستم کارت تولد سفارش بدم. ممکنه راهنمایی کنید از کجا میتونم ؟

فاطمه
باغ تالار اریکه تات

مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون

بابائی
باغ تالار عمارت شیخان

اولش که میوه گذاشتند نیم ساعت رو میز بود بعد سریع برداشتند،صدای موزیک بشدت زیاد بود،زمین سالن قبل ورود میهمانان و عروس داماد کثیف بود،موقع سلف غدا چون ما صاحب مجلس بودیم می‌خواستیم غذا ببریم که گفتند تموم شده در صورتی کل مهمانان ما ۲۰۰ نفر بودند ولی ما ۳۰۰ نفر دعوت کرده بودیم که صد نفر نیامدند یجورایی غذا رو پیچوندند بعد از اینکه مهمانان شروع به خوردند کردند کارکنان سالن بدون کسب اجازه از عروس داماد رفتند و همه ی غذا هارو خوردند. اگر می‌خواهید در این سالن عروسی بگیرید دقت کنید قبل از اینکه کارکنان شروع به خوردند کنند صاحب مجلس باقی مانده غذا را با خودش بیاره. به هرحال من همه ی کامنت هارو خواندم و هیچکس راضی نبود ما هم راضی نبودیم.

بدون نام
عمارت قصر پایتخت کرج

مدیریت آقای مشهدی بسیار ضعیف بود پرسنل کثیف و بد اخلاق به مدیریت خانم حقیقی متاسفانه هیچ گونه تعهدی نسبت به قرار دادی که بسته شد نداشتن پذیرایی ناراضی من مراسمم تو مهر بود اصلا رضایت نداشتم

بدون نام
باغ تالار عمارت سام

بهترین عمارت وبهترین مدیریت کیفیت عالی خیلی ممنون از اقای مولایی وپرسنل کار بلدشون عروسی پسرم ۱۹ شهریور بود همه چیزعالی بود

عذرا مظلوم
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام میخواستم قیمت ورودی برای ۲۰۰ نفر مهمان تو تهران رو بدونم

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام من مهمان جشن عروسی یکی از بستگان در این تالار بودم هنگام ورود مسافت پارکینگ تا تالار در هوای سرد فوق العاده طاقت فرسا بود ، پذیرایی با تعاریف این تالار مغایرت داشت ، نوشیدنی گرم بیرون سرو میشد که سرد بود . سرو شام در سالن مجزا دور از تالار بود که با سن من خیلی ازاردهنده بود . خلاصه با مبلغی که از میزبان شنیده بود هیچ هماهنگی نداشت . بخار موقع موزیک تنگی نفس می اورد ، نه تنها من اکثر مهمانان مجبور شدن در هوای سرد از سالن بیرون برن . لطفا به این نکات توجه بشه اگر میخواهید به کارتان ادامه بدید . چون فضای بیرونی تالار فوق العاده زیباست حیفه حیف

مهسا مظلومی
تالار تشریفاتی مایا

رفتار پرسنل از دم پارکینگ تا اخر شب که میخاستیم خدافظی کنیم عالی بود پذیرایی هم خوب بود طعم باقالی با گوشت هم استثنایی بود

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام ما چند شب پیش مراسم عروسی در این تالار داشتیم ، مسافت پارکینگ تا تالار برای مهمانان بخصوص خانمها ازاردهنده ست ، پذیرایی به نسبت مبلغ دریافتیشون خیلی ضعیفه ، سرو شام در سالن مجزاست که با تالار فاصله داره و برای میهمانان در هوای سرد پیمودن این مسیر خیلی سخته ، سرو اردور با منوی انتخابی متفاوته ، گروه موزیک فوق العاده ضعیفه ، ........ خلاصه مبلغ دریافتی با خدمات هم خوانی نداره کیفیت شام خوب بود ولی از اینهمه غذا که باقی مانده بود پلوی خالی بدون گوشت و مرغ پک کرده بودن ، که اگر ادعا میکردن چیزی نمانده ابروی خودشان را بیشتر حفظ کرده بودن . فضای تالار بیرون سالن و داخلش خیلی قشنگه ولی صندلیها راحت نیستن به سرویس غذاخوری و دکوراسیون نمیخورن . اگر به این رویه ادامه بدن متاسفانه کسی تمایل به معرفی تالار را نداره . درکل سرویس دهی با مبلغ دریافتی هماهنگی نداره ،