3 باغ و عمارت عکاسی عروس و مدلینگ در شهر ری

شهر ری یکی از شهرهای تاریخی و مذهبی تهران است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله باغ ها و عمارت های زیبا می باشد. این باغ ها و عمارت ها با معماری زیبا و چشم نواز خود، مکان مناسبی برای عکاسی عروس و مدلینگ هستند.

لیست باغ شهر ری

در این مقاله، به معرفی 3 باغ و عمارت عکاسی عروس و مدلینگ در شهر ری می پردازیم. این باغ ها و عمارت ها، با امکانات و ویژگی های متنوع خود، می توانند نیازهای مختلف عکاسان و مدل ها را برآورده کنند.

باغ عمارت مجلل شهر ری یکی از زیباترین باغ های شهر ری است. این باغ دارای فضایی سرسبز و دلنشین با درختان بلند و گل های رنگارنگ است. همچنین، این باغ دارای یک عمارت زیبا با معماری یونانی است که می تواند مکان مناسبی برای عکاسی عروس و مدلینگ باشد.

باغ عمارت مجلل شهرری

باغ عروس محجبه وصال یکی دیگر از باغ های زیبا و تاریخی شهر ری است که در اتوبان شهید آوینی واقع شده است. این باغ دارای فضایی وسیع و باشکوه با درختان سر به فلک کشیده و گل های متنوع است. همچنین، این باغ دارای یک عمارت زیبا با معماری قاجاری است که می تواند مکان مناسبی برای عکاسی عروس و مدلینگ باشد.

باغ عکاسی وصال جنوب تهران

باغ و عمارت ونیز

باغ و عمارت ونیز یکی از باغ های جدید و مدرن شهر ری است که در انتهای خیابان شهید رجایی واقع شده است. این باغ دارای فضایی زیبا و چشم نواز با استخر، فواره و گل های رنگارنگ است. همچنین، این باغ دارای یک عمارت زیبا با معماری ونیزی است که می تواند مکان مناسبی برای عکاسی عروس و مدلینگ باشد.

باغ و عمارت ونیز

باغ ها و عمارت های شهر ری، با فضایی زیبا و امکانات متنوع، مکان مناسبی برای عکاسی عروس و مدلینگ هستند. این باغ ها و عمارت ها، می توانند به عکاسان و مدل ها کمک کنند تا تصاویری زیبا و ماندگار را ثبت کنند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سوالات پدر دختر از داماد در خواستگاری
سوالات خواستگاری که دخترها باید بپرسند
سوالات خواستگاری که پسرها باید بپرسند
ترتیب رقص مراسم عروسی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار پذیرایی کلاسیک غرب

مهر پارسال جشنم اینجا بود و فوق العاده بود از هرجهت که که فکرشوبکنید قیمت هم به نسبت جاهای دیگه ارزون تر بود.

کامیار
تالار پذیرایی قصر فراز

دست شما درد نکنه مرسی از پذیراییتون🌹

بدون نام
دانلود آهنگ آذری برای رقص عروس و داماد

عالی عالی............وبازم عالی بودترانه واهنگها همه باهم همخانی دارن ممنون

بدون نام
زیباترین جملات بله گفتن عروس

به امید بارش عشق به زندگیمان با اجازه پدر مادر بزرگترها بله

بدون نام
باغ تالار صدرا

دیشب ما اینجا مهمان بودیم کیفیت غذا بسیارپایین بود بااینکه آقای عونی که ازبستگان بنده هستن وبسیارهزینه سنگینی پرداخت کردن حقشان نبود

علی
باغ تالار عمارت موگه 2 | احمدآباد مستوفی

خداییش باغ تمیزی هست و لوکیشن جذابی داره غذاها در جلسه تست خیلی خوش مزه بود مدیریتشون خداییش خوبه من مراسمم فرداست نظر نهاییمو پس فردا میدم

:)
باغ عمارت صفاجو

سلام وقت بخیر. ۳۰۰ نفر مهمان داریم خاستم هزینه هارو بدونم. ممنون میشم جواب بدید

مهرانه
تالار تشریفاتی مایا

ما مراسم عروسیمونو این تالار گرفتیم همه چی درجه یک بود، از تشریفات و مهموندارا بگیر تاااا کیفیت و لذیذ بودن غذا، واقعا یه شب به یاد موندنی ساختن برامون دستشون درد نکنه

بدون نام
تالار تشریفاتی مایا

غذا عالی پذیرایی عالی بهترین شب زندگیمو ساختن ممنون از مدیریتتون

نظرات کاربران

  • بدون نام

    سلام. من دنبال باغ عکاسی محجبه هستم. شنیدم سمت شهر ری یک عمارت عکاسی عروس هست که بشه رزرو کرد. اگه کسی از دوستان اطلاع داره ممنون میشم بهم خبر بده.

    پاسخ