نگاهی به جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۴/ چهره‌ها و استایل ها

انتخاب‌ های مد و استایل سلبریتی‌ ها در هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز

جشنواره فیلم ونیز، یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی جهان، هر ساله میزبان ستارگان برجسته هالیوود و صنعت فیلم‌سازی است. فرش قرمز این جشنواره نه تنها محلی برای معرفی فیلم‌های جدید، بلکه صحنه‌ای برای نمایش مد و استایل سلبریتی‌ها نیز به‌شمار می‌آید. هشتاد و یکمین دوره این جشنواره نیز از این قاعده مستثنی نبود و شاهد انتخاب‌های شگفت‌انگیز و متنوعی از سوی هنرمندان و بازیگران بودیم. از لباس‌های پر زرق و برق تا استایل‌های کلاسیک و مینیمالیستی، هرکدام به نوبه خود لحظات خاص و بی‌نظیری را بر روی فرش قرمز به نمایش گذاشتند و تحسین مخاطبان و منتقدان مد را برانگیختند.

هشتاد و یکمین دوره‌ی جشنواره‌ فیلم ونیز از هفته گذشته به‌طور رسمی آغاز شد. این جشنواره در دو بخش فوتوکال و فرش قرمز اصلی برگزار می‌شود. مونیکا بلوچی، جنا اورتگا، تیم برتون، ویلم دفو، ایزابل هوپر، تیلور راسل و باربارا پاز از جمله اولین چهره‌هایی بودند که در بخش فوتوکال حضور پیدا کردند.

مونیکا بلوچی در جشنواره فیلم ونیز

جنا اورتگا در جشنواره فیلم ونیز

ویلیام دفو در جشنواره فیلم ونیز

فرش قرمز روز افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۴

افتتاحیه جشنواره ونیز با اکران فیلم جدید تیم برتون، «Beetlejuice 2»، آغاز شد. مونیکا بلوچی، جنا اورتگا و ویلیام دفو از بازیگران اصلی این فیلم ترسناک هستند.

تیم برتون، با آثار معروفی همچون «عروس مرده»، «ادوارد دست‌قیچی» و «آلیس در سرزمین عجایب»، به خاطر فضای دارک و گوتیک آثارش شناخته شده است.

جالب است که پیراهنی که مونیکا بلوچی در فرش قرمز ونیز به تن داشت، توسط آتلیه Vivienne Westwood طراحی و با الهام از دنیای گوتیک تیم برتون اجرا شده است

گردنبند مونیکا بلوچی، از برند Cartier، با طراحی الهام‌گرفته از بال پروانه و یک الماس سرخ کمیاب ۶۴ قیراطی در مرکز آن، تکمیل‌کننده استایل او بود.

کدام یک از طراحی‌های پیراهن یا گردنبند بیشتر توجه شما را جلب کرد؟

مونیکا بلوچی در جشنواره فیلم ونیزجنا اورتگا در جشنواره فیلم ونیز

کیت بلانشت در جشنواره فیلم ونیز

روز دوم جشنواره ونیز

آنجلینا جولی، بازیگر ۴۹ ساله، برای نمایش جدیدترین فیلم خود به نام «ماریا» در جشنواره ونیز امسال حضور یافت. این فیلم که در ژانر بیوگرافی ساخته شده، درباره زندگی خواننده افسانه‌ای اپرا، ماریا کالاس است. جالب است بدانید بازی آنجلینا جولی در این فیلم بسیار تحسین شده و به عنوان یکی از مدعیان اصلی جایزه اسکار در نظر گرفته می‌شود.

آنجلینا جولی در جشنواره فیلم ونیز

در ساعات ابتدایی روز دوم، کیت بلانشت به همراه جونگ هو-یون، بازیگر مشهور کره‌ای که با سریال «اسکویید گیم» به شهرت رسید، برای حضور در فرش قرمز سریال «Disclaimer» به ونیز آمدند.

 Jung Ho-yeon بازیگر معروف کره‌ای سریال اسکوئید گیم

کیت بلانشت در جشنواره فیلم ونیز

آنجلینا جولی پس از سال‌ها دوری، به جشنواره فیلم ونیز برگشت! این بازیگر ۴۹ ساله آمریکایی به منظور اکران فیلم جدیدش، “Maria”، به ونیز ۲۰۲۴ سفر کرد.

  • استایل آنجلینا جولی به طراحی برند tamara ralph، با رنگ‌ها و مدل‌های کلاسیک و در عین حال مدرن، توجه‌ها را جلب کرد.
  • با توجه به فرم بدنی مثلث برعکس آنجلینا، که در آن عرض شانه‌ها بیشتر از عرض باسن است، استایلیست‌ها با انتخاب مدل مناسب لباس، تعادل بین شانه‌ها و باسن را حفظ کرده‌اند.
  • طراحی لباس‌های او به‌ویژه در نواحی لگن و باسن با چین‌ها و دراپه‌های خاص، برجسته است.

آیا از شنل خزی که دورش انداخته بودید، خوشتان آمد؟

از زمانی که خبر حضور آنجلینا در ونیز ۲۰۲۴ منتشر شد، طرفدارانش لحظه‌شماری می‌کردند تا او را بر روی فرش قرمز ببینند. آخرین حضور او در ونیز به سال ۲۰۰۷ برمی‌گردد، زمانی که برای اکران فیلم “The Assassination Of Jesse James By The Coward” در کنار برد پیت در فرش قرمز حاضر شده بود.

گفته شده که برد پیت نیز امسال در جشنواره ونیز حضور خواهد داشت، و این جدایی باعث شده که برخی از طرفداران از دیدن آنها به‌تنهایی بر روی فرش قرمز ناراحت شوند.

آنجلینا جولی در جشنواره فیلم ونیز

نیکول کیدمن برای شرکت در جشنواره فیلم ونیز امسال به اسکله‌ی محل برگزاری جشنواره رسید. این بازیگر ۵۷ ساله، اهل آمریکا و استرالیا، به منظور حضور در اکران فیلم «Babygirl» که امروز نمایش داده می‌شود، به ونیز سفر کرده است.

نیکول کیدمن در جشنواره فیلم ونیز

در سومین روز از جشنواره فیلم ونیز، کیت بلانشت با پیراهن سفیدی از برند لویی ویتون بر روی فرش قرمز حضور یافت. بازیگر کره‌ای، جونگ هو-یئون، نیز با لباس مشکی از همین برند در این مراسم شرکت کرد.

کیت بلانشت پیش از ورود به فرش قرمز با کت و شلوار دیپلمات از برند جورجیو آرمانی به اسکله جشنواره رسید، که این برند همچنین در استایل روزهای قبلی او در جشنواره نیز به چشم می‌خورد.

فرش قرمز ونیز فیلم Disclaimer

حضور نیکول کیدمن بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز

در کنار نیکول کیدمن، چهره‌های دیگری مانند لئونی هانه، کامیلا مندز، لیلی راینهارت، کایا اسکودلاریو و ولنتینا فرانی (خواهر کیارا فرانی) نیز بر روی فرش قرمز این جشنواره حاضر شدند.

گزارش تصویری جشنواره ونیز ۲۰۲۴

گزارش تصویری جشنواره ونیز ۲۰۲۴

گزارش تصویری جشنواره ونیز ۲۰۲۴

گزارش تصویری جشنواره ونیز ۲۰۲۴

فرش قرمز روز چهارم جشنواره ونیز

روز چهارم جشنواره فیلم ونیز با تصاویری از سام اصغری، مدل و بازیگر ایرانی مقیم آمریکا، همراه بود.

جشنواره فیلم ونیز با تصاویری از سام اصغری

در شب چهارم، بر روی فرش قرمز ونیز، امیلی راتایکوفسکی، اوا گرین، ویکتوریا دی آنجلیس (نوازنده گروه مانسکین)، فارانا بودی، لئونی هانه، گرتا فِرو و لوسیان لاویسکنت (بازیگر سریال «امیلی در پاریس») به چشم می‌خورند.

فرش قرمز ونیز

فرش قرمز ونیز

فرش قرمز ونیز

در شب گذشته، در جریان فرش قرمز ونیز، مهمانی برند آرمانی با حضور تعداد زیادی از سلبریتی‌ها برگزار شد. از جمله مهمانان این مراسم می‌توان به کیت بلانشت، دیلان چیچک دنیز، سام اصغری، لیلی راین‌هارت، کامیلا مندز، کایا اسکودلاریو، سیدنی سوئینی، فارانا بودی، جیکوب روت و ویکتوریا دی آنجلیس (نوازنده گروه مانسکین) اشاره کرد.

این‌گونه ایونت‌ها در جریان جشنواره‌ها برگزار می‌شوند به دلایل مختلف:

فرش قرمزهایی مانند ونیز، علاوه بر معرفی آثار سینمایی، مکان‌های مناسبی برای معرفی برندها و محصولات تجاری هستند. این رویدادها به‌دلیل توجه جهانی و تماشاگران زیاد، فرصتی عالی برای برندها به حساب می‌آید. برندهای مختلف به منظور افزایش محبوبیت و دیده شدن بیشتر، به‌عنوان اسپانسر روی فرش قرمز ظاهر می‌شوند و معمولاً در حاشیه این رویدادها، ایونت‌های مختص به خود را با حضور سلبریتی‌ها ترتیب می‌دهند تا به اهداف مارکتینگ خود دست یابند.

مهمانی برند آرمانی

مهمانی برند آرمانی

مهمانی برند آرمانی

مهمانی برند آرمانی

مهمانی برند آرمانی

در حاشیه جشنواره ونیز امسال، برند آرمانی مهمانی بزرگی به مناسبت لاین لوازم آرایشی خود برگزار کرد که با حضور سلبریتی‌های مختلف همراه بود.

سام اصغری، مدل و بازیگر ایرانی مقیم آمریکا، به همراه خواهرش، فرزانه (معروف به فی)، که اخیراً به عنوان اولین دختر شایسته ایران معرفی شده، به این مهمانی دعوت شدند.

فی اصغری قرار است برای اولین بار در هفتادوسومین دوره مسابقات دختر شایسته جهان، نماینده ایران باشد. لباس او در این رویداد از برند Maisonmet انتخاب شده بود.

مهمانی برند آرمانی

مهمانی برند آرمانی

روز پنجم از جشنواره فیلم ونیز

روز پنجم از جشنواره فیلم ونیز

روز پنجم از جشنواره فیلم ونیز

روز پنجم از جشنواره فیلم ونیز

سرانجام نوبت به برد پیت و جورج کلونی رسید! دقایقی پیش، جورج کلونی به همراه همسرش، امل کلونی، و برد پیت با پارتنر جدیدش، اینس دِ ریمون، بر روی فرش قرمز فیلم «Wolfs» حاضر شدند.

این دو بازیگر در فرش قرمز فیلم Wolfs در جشنواره ونیز درخشیدند. برد پیت و جورج کلونی با انرژی و شیطنت خاص خود، توجه عکاسان را به‌خود جلب کردند. برد پیت با لباسی از برند لویی ویتون و جورج کلونی با پوشش ورساچه بر روی فرش قرمز حاضر شدند.

برد پیت و جورج کلونی در جشنواره فیلم ونیز

برد پیت در جشنواره فیلم ونیز

سرانجام فرش قرمز ونیز، میزبان زوج محبوب جورج و امل کلونی شد. فرش قرمز فیلم Wolfs با حضور ستاره‌های این فیلم، جورج کلونی و برد پیت برگزار شد. جورج کلونی به همراه همسرش، امل کلونی، در این جشنواره حضور یافت.

جورج کلونی با رعایت دُرس‌کد فرش قرمز، در تاکسیدوی مشکی رنگ ظاهر شد. امل کلونی نیز با پیراهن لیمویی رنگی از برند ورساچه در فرش قرمز حاضر شد.

جورج کلونی و همسرش در ونیز

برد پیت، بازیگر ۶۰ ساله، به همراه پارتنر جدیدش، اینس د رامون، برای اکران فیلم Wolf در هشتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز حضور یافت

پیش از این، به دلیل مشکلاتی که بین آنجلینا جولی و برد پیت وجود داشت، رسانه‌ها گزارش دادند که مسئولان جشنواره ونیز تمام تلاش خود را کردند تا از برخورد این دو نفر جلوگیری کنند.

حالا نگاهی به استایل این زوج

  • برد پیت که همیشه در فرش قرمز به رعایت دُرس‌کد معروف است، این‌بار با تاکسیدویی از برند لویی ویتون ظاهر شد.
  • شلوار او از مدل فلر (flared) انتخاب شده بود که حس و حالی از دهه‌ی ۷۰ را به تصویر می‌کشید.
  • اینس د رامون، طراح جواهرات، با پیراهن سفیدی در فرش قرمز حاضر شد.

برخی رسانه‌ها اشاره کردند که این زوج در کنار هم بسیار خوشحال به نظر می‌آیند و رابطه‌شان به‌نظر جدی و متعهد است.

برد پیت و پارتنرش در ونیز

مدل های ایرانی روی فرش قرمز ونیز

در جشنواره ونیز امسال، دو مدل ایرانی با حضور خود در فرش قرمز درخشیدند. جولیا سالمی، مدل و مجری ۳۱ ساله ایرانی/ایتالیایی، که اخیراً خبر بارداری‌اش را اعلام کرده است، در فرش قرمز شب گذشته با لباسی از برند تام فورد و جواهراتی از تیفانی&کو حضور یافت.

نیلوفر اداتی، مدل و بازیگر ایرانی/ایتالیایی، نیز با پیراهن قرمز از برند @ria.tener و جواهراتی از @leopizzoofficial در فرش قرمز دیشب ظاهر شد.

مدل های ایرانی روی فرش قرمز ونیز

مدل های ایرانی روی فرش قرمز ونیز

مدل های ایرانی روی فرش قرمز ونیز

کدام یک از این دو مدل به‌نظر شما خوش‌پوش‌تر ظاهر شدند؟

در هفتمین روز جشنواره ونیز، جورجینا رودریگز، اینفلوئنسر ۳۰ ساله آرژانتینی، در اسکله با یک پیراهن مینی مشکی دیده شد.

جشنواره ونیز، جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز، مدل و اینفلوئنسر ۳۰ساله‌ی اسپانیایی و پارتنر کریستیانو رونالدو، که معمولاً از مهمانان ثابت فرش قرمزهایی مانند ونیز و کن است، دقایقی پیش با استایلی که به آن علاقه‌مند است، بر روی فرش قرمز حاضر شد.

او با پیراهنی از برند اسکار دلا رنتا و جواهراتی از برند پاسکوال ابرونی در این رویداد شرکت کرد. استایل جورجینا در این مراسم شامل سیلوئت “مرمید” و چاکی روی زانو بود.

جورجینا در جشنواره‌های کن و ونیز همیشه با همین سبک ظاهر می‌شود، یعنی پیراهن‌های ماکسی دکلته با پارچه‌های ساده که معمولاً با تکنیک‌های پلیسه و دراپه طراحی شده‌اند. این سبک خاص به امضای استایل او تبدیل شده و ممکن است نتوانیم او را در پیراهنی با سیلوئت پفی یا مدل‌های دیگر تصور کنیم.

جورجینا رودریگز بر روی فرش قرمز هشتاد و یکمین جشنواره ونیز

در هشتمین روز جشنواره فیلم ونیز، لیدی گاگا، خواننده و بازیگر ۳۸ ساله آمریکایی، حضور یافت. او برای نمایش فیلم “Joker: Folie A Deux” که در آن به همراه واکین فینیکس نقش‌آفرینی کرده است، در فوتوکال این فیلم شرکت کرد.

هشتمین روز جشنواره فیلم ونیز، لیدی گاگا

لیدی گاگا و پارتنرش، مایکل پولانسکی، که به نظر می‌رسد رابطه‌شان جدی است، ساعاتی پیش در هشتمین روز جشنواره ونیز بر روی فرش قرمز حاضر شدند.

لباس لیدی گاگا از برند دیور، جواهراتش از برند تیفانی و کلاهش از برند فیلیپ تریسی تهیه شده است. این انتخاب‌ها به‌خوبی با استایل شخصی لیدی گاگا و موقعیت مراسم همخوانی دارد.

چرا؟ زیرا لیدی گاگا در هر مراسمی که حضور می‌یابد، ویژگی‌هایی چون «ساختارشکنی» و «آوانگارد» بودن در لباس‌هایش به وضوح دیده می‌شود. او معمولاً با استایلی جلوتر از زمان خود ظاهر می‌شود و در فرش قرمز ونیز نیز، استایلیست‌هایش با رعایت کد لباس و سلیقه شخصی او، ظاهری مناسب و درخور ایجاد کرده‌اند.

لیدی گاگا بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز

هانده ارچل، بازیگر ۳۰ ساله ترک که اخیراً به عنوان چهره تبلیغاتی برند جواهرات لوکس Pomellato معرفی شده، برای مهمانی این برند به ونیز سفر کرد.

در حاشیه جشنواره فیلم ونیز، برند Pomellato یک جشن خصوصی با حضور افتخاری هانده ارچل برگزار کرد. هانده برای این مراسم با لباسی یقه دکلته از کالکشن Resort 2025 برند الی‌صعب و جواهراتی از Pomellato درخشید.

گفتنی است که هانده پیش‌تر نیز برای همین برند در فستیوال کن چند ماه قبل روی فرش قرمز حضور یافته بود.

هانده ارچل در جشنواره ونیز 2024

فرزانه اصغری، معروف به فی، که به همراه برادرش سام اصغری چند روزی است به ونیز آمده، به تازگی بر روی فرش قرمز این جشنواره حضور یافت.

فرزانه برای این رویداد پیراهنی از برند Maisonmet به تن کرد که پیشتر نیز در ایونت برند آرمانی از همین برند لباس پوشیده بود.

فرزانه اصغری نخستین دختر شایسته ایرانی است که در مسابقات دختر شایسته ایران تاجگذاری کرده و قرار است نماینده ایران در مسابقات دختر شایسته جهان باشد. مسابقات دختر شایسته ایران، که به تازگی توسط گلشن بختیاری تأسیس شده، برای اولین بار در ماه ژوئن در رم با حضور ۲۱ فینالیست برگزار شد و فرزانه اصغری به عنوان برنده تاجگذاری کرد. با این حال، این مسابقه با انتقادات زیادی مواجه شد، از جمله نگرانی‌هایی درباره رعایت استانداردها.

شفاف‌سازی: چند ساعت پس از انتشار این پست، سازمان دختر شایسته اعلام کرد که با فرزانه اصغری به توافق رسیده‌اند تا همکاری‌شان را خاتمه دهند. دلیل این تصمیم، عدم توانایی فرزانه در حضور فعال در مسابقات دختر شایسته جهانی به دلیل مشغله‌هایش به عنوان مشاور زیبایی در لس‌آنجلس بود. به همین دلیل، سازمان دختر شایسته آوا وهنشان را به عنوان جایگزین او معرفی کرد.

فرزانه اصغری در جشنواره ونیز

سام اصغری، مدل و بازیگر ایرانی مقیم آمریکا که چند روزی است به ونیز آمده، پس از حضور در حاشیه جشنواره به میزبانی برند آرمانی، این‌بار روی فرش قرمز این رویداد مهم ظاهر شد. سام که معمولاً برای جشنواره‌ها استایل‌های رسمی را انتخاب می‌کند، این‌بار کت و شلوار سرمه‌ای رنگی از برند Boglioli را بر تن کرد که با پیراهن سفید، پاپیون و کفش‌هایی از برند Scarosso تکمیل شده بود.

با این حال، انتخاب کت با توجه به سرشانه‌های افتاده سام نیازمند دقت بیشتری بود. کت انتخاب شده به دلیل کشیدگی در قسمت شانه‌ها و تنگی در ناحیه پشت، تعادل لازم را به استایل او نمی‌بخشید. این ایراد الگویی باعث شد که آستین کت نیز کوتاه و شلخته به نظر برسد، که بر روی ظاهر او تأثیر منفی گذاشت.

سام اصغری در جشنواره ونیز

جشنواره ونیز امسال میزبان تعداد قابل توجهی از ستارگان ترکیه بود و شب گذشته دو چهره محبوب ترک، “کرم بورسین” و “حادیثه”، در این رویداد بین‌المللی حاضر شدند.

حادیثه، خواننده ۳۹ ساله ترک که به خاطر جسارت در انتخاب پوشش‌هایش شناخته می‌شود، با دعوت برند لکسوس ترکیه در این جشنواره حضور یافت. او با پیراهنی از برند Dolce & Gabbana در این رویداد ظاهر شد. اوت‌فیت حادیثه شامل بادی، کرست طلایی و پیراهنی با پارچه توری شاین‌دار بود که به‌خوبی نمایانگر زرق و برق و جسارت در پوشش، که امضای استایل او در سال‌های اخیر شده، بود.

کرم بورسین نیز مانند سایر جشنواره‌هایی که در آن حضور دارد، با اوت‌فیتی متناسب با اندام و موقعیت مراسم به فرش قرمز ونیز قدم گذاشت.

نهمین روز فرش قرمز ونیز، حادیثه

کرم بورسین در جشنواره ونیز

مهلقا جابری، مدل معروف ایرانی، که چند روزی است به ونیز آمده، شب گذشته به دعوت Vanity Fair Italia در حاشیه جشنواره فیلم ونیز حضور داشت. این مدل ۳۵ ساله که معمولاً در فرش‌قرمزهای مهم دیده می‌شود، برای این مراسم پیراهن دکلته‌ای از برند Minna Fashion انتخاب کرد. این لباس با برش سینه، چاک روی پا و جواهردوزی‌های چشمگیر از ویژگی‌های برجسته این استایل بود. انتخاب رژ لب قرمز، شینیون ساده و استفاده حداقلی از جواهرات ظاهری منسجم و متعادل برای او به‌وجود آورد. پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده مهلقا روی فرش قرمز ونیز هم حضور پیدا کند.

مهلقا جابری در حاشیه جشنواره فیلم ونیز

در دهمین روز از فرش قرمز هشتادویکمین جشنواره فیلم ونیز، حضور حورا سیه‌نا نژاد، فعال در حوزه برندسازی، توسعه برند و مارکتینگ، چشمگیر بود. حورا که پیش‌تر نیز در فستیوال فیلم ونیز شرکت داشته، بار دیگر در این رویداد معتبر حضور پیدا کرد.

حورا سیه‌نا نژاد در جشنواره ونیز

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مراسم عروسی مرتضی پورعلی گنجی
انتخاب‌ های مد و استایل سلبریتی‌ ها در هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز
جدایی و طلاق بن افلک و جنیفر لوپز
اقساط وام ازدواج بازنشستگان: مبلغ و شرایط بازپرداخت

آخرین دیدگاه‌ها

رامتین دهنوی
باغ تالار اریکه تات

سلام من مهمان 16 شهریور هستم، بی نظیر بود همه چیز، مراسم و پذیرایی و بهترین بودن پرسنل، هرچی تعریف کنم کمه، خدا عمر بده به جناب حاجتی، بهترین اتفاق زندگیم گرفتن مراسم بود توی تالار اریکه تات

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

برای ازدواج وطلاق برید دفتر خانه 427 تهران اقای میر حیدری 09123903881 تعرفه قانونی میگیرن

رضا
سالن عقد و باغ تالار پدرخوانده

از عمارت پدرخوانده برای میزبانی مراسم عقد و عروسی ما بسیار سپاسگزارم. من دنبال یک مجموعه برای 100 نفر مهمان بودم، که این عمارت بهترین انتخاب است. فضای باز شیک برای عقد بسیار زیبا و دل‌نشین بود و ما همچنین توانستیم از باغ زیبا برای پذیرایی از مهمانان در وعده شام استفاده کنیم. برخورد حرفه‌ای و دوستانه تیم عمارت پدرخوانده هم تجربه ما را بی‌نظیر کرد. به همه کسانی که می‌خواهند مراسم عقد و عروسی خود را در یک مکان با فضای باز و امکانات عالی برگزار کنند، این عمارت را پیشنهاد می‌کنم.

محدثه
سالن عقد اسپرلوس

مراسم عقد ما در سالن عقد اسپرلوس پاسداران برگزار شد و همه چیز واقعا عالی بود. فضای باز بسیار زیبا و دلنشین بود و تمام جزئیات مراسم با دقت و ظرافت اجرا شد. تیم حرفه‌ای مجموعه هم با برخورد خوب و همکاری عالی، به برگزاری یک مراسم بی‌نقص کمک کردند. از همه کارکنان اسپرلوس به خاطر خاطره زیبایی که برای ما ساختند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

بدون نام
باغ تالار نور

عالی عالی عالی شک نکنین بهترین پذیرایی رو دارن شامشون هم فوق العاده بود

میرزاخانی
تالار پذیرایی عمارت شمس

واقعا تالار خوبیه فوق العاده بودن کیفیت غذا عاااالی بود 🤩🤩

بدون نام
تالار کاظمی چیتگر

عالی بودند پذیرایی و غذاشون حرف نداشت

مونا شهریارپور
باغ تالار تک درخت

با سلام مراسم ما ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در عمارت زیبای تک درخت برگزار شد واقعا همه چیز عالی و بی نقص و به بهترین نحو انجام شد آقای ساسانی برای هر چه لوکس تر شدن مراسممون کلی پیشنهادات عالی دادن و آقای جمشیدی از لحظه ورود تا پایان مراسم کنارمون بودن و نذاشتن آب تو دلمون تکون بخوره دیجی خیلی خوب بود کلی مجلسو گرم کردن و واقعا بههمه مهمونا خوش گذشت منوی غذایاکونومیک داشتیم که فوق العاده بود و همه مهمونا تعریف کردن همچنین نیروهای پذیرایی و پرسنل فوق العاده مودب و کاربلد و حرفه ای ...ممنون از آقای ساسانی و جمشیدی بابت مراسم پر خاطره ای که برامون برگزار کردن...یک دنیا سپاس...موفق ترین باشین🙏🙏🌹🌹

حامد شادمان
باغ تالار آدنیس فردیس کرج

این باغ تالار مجدد فعال شده